Είστε υπέρβαρος; Είναι ΟΚ, μπορείτε να αρχίσετε τρέξιμο! (δεύτερο μέρος)

Ξεκινήστε

Αρχίστε να περπατάτε όπου και αν βρίσκεστε, σε κλειστό ή ανοιχτό χώρο ακόμα και μέσα στο νερό. Κάντε το σώμα μας να αρχίζει να συνηθίζει την άσκηση. Βάλτε το σώμα σας σε συνεχή κίνηση για τουλάχιστον 30 λεπτά, αν μπορείτε να αυξήσετε τον χρόνο στην μία ώρα κάντε το. Προσπαθήστε να κινήστε όλο και πιο γρήγορα.

Προμηθευτείτε τα κατάλληλα ρούχα

Ένα σημαντικό σημείο που πρέπει να λάβετε υπόψη σας είναι το απαραίτητο ντύσιμο. Μπορείτε να ξεκινήσετε το περπάτημα φορώντας σχεδόν οτιδήποτε, όμως όταν ξεκινήσετε τρέξιμο θα ανακαλύψετε ένα νέο επίπεδο εφίδρωσης. Προκειμένου να νοιώθετε άνετα θα πρέπει να αρχίσετε να φοράτε ειδικά ελαφριά ρούχα που βοηθούν στην αποβολή του ιδρώτα.  Είναι στο δικό σας χέρι να επιλέξετε τα κατάλληλα ρούχα running. Προτείνω να ξεκινήσετε με ένα μπλουζάκι χωρίς βαμβάκι και εάν είστε ιδιαίτερα υπέρβαρος θα πρότεινα να χρησιμοποιήσετε ελαστικό μπλουζάκι συμπίεσης για να αποφύγετε την ενοχλητική αναπήδηση της κοιλιάς. Στο ίδιο πνεύμα, εάν είστε γυναίκα θα χρειαστείτε ένα αθλητικό στηθόδεσμο. Επισκεφθείτε ένα κατάστημα αθλητικών ειδών και οι πωλητές θα σας βοηθήσουν να βρείτε ότι ακριβώς σας χρειάζεται. Καλό επίσης είναι ανάλογα με το κλίμα της χώρας να λάβετε υπόψη τα διάφορα επίπεδα ένδυσης.

Ώρα για τα πρώτα βήματα

Ξεκινήστε το πρόγραμμα άσκησης κάνοντας τζόκινγκ για ένα λεπτό και γρήγορο περπάτημα για δύο λεπτά. Επαναλάβετε την άσκηση για 30 λεπτά. Μόλις αρχίσετε να νοιώθετε άνετα αυξήστε τη διάρκεια του τζόκιγνκ στα δύο λεπτά και διατηρήστε το χρόνο του γρήγορου περπατήματος στα δύο λεπτά, μόλις νιώσετε άνετα και με αυτό το πρόγραμμα διατηρήστε το τζόκινγκ στα δύο λεπτά και μειώστε το γρήγορο περπάτημα στο ένα λεπτό. Κάντε την παραπάνω άσκηση μέχρι να φτάσετε την αναλογία στα 15 λεπτά τρέξιμο και ένα λεπτό περπάτημα και επαναλάβετε. Θα διαπιστώσετε πως καθώς περνά ο χρόνος και το σώμα εξοικειώνεται σιγά σιγά θα αυξήσετε και την ταχύτητα σας.

Κάντε δύο προπονήσεις την εβδομάδα και μόλις νιώσετε άνετα με τις δύο αυξήστε τις σε τρεις.  Σύντομα θα τρέχετε χωρίς διάλειμμα. Προτείνω να αρχίσετε να τρέχετε σε ανοιχτό χώρο.

Επιλέξτε τα κατάλληλα αθλητικά παπούτσια

Πάρτε ένα ποιοτικό ζευγάρι αθλητικών παπουτσιών τύπου running, θα τα βρείτε στα εξειδικευμένα καταστήματα αθλητικών ειδών. Σε ένα κατάστημα αθλητικών ειδών θα σας προτείνουν τα κατάλληλα αθλητικά παπούτσια ανάλογα με τα ανατομικά χαρακτηριστικά του ποδιού σας όπως η καμάρα και το βάρος σας. Θα σας δώσουν ακόμα και συμβουλές για το πως πρέπει να δένετε τα κορδόνια σας όταν ασκήστε. Είναι απίστευτα σημαντική η σωστή επιλογή αθλητικών παπουτσιών για την ποιότητα της άσκησης σας και την προστασία των αρθρώσεων σας από τους κραδασμούς.

Διαβάστε το πρώτο μέρος του άρθρου

Πηγή: http://www.runaddicts.net/start-to-run/overweight-that%E2%80%99s-ok-you-too-can-start-running

, , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

Design by Holistic Fitness