Διαλέγοντας κύριο πιάτο σε ένα εστιατόριο

Χωρίς εσάς αλλά για εσάς η ομάδα του Holistic Fitness επιχειρεί να βρει τους τρόπους που θα της επιτρέψουν να σας συστήσει τις πιο κατάλληλες μεθόδους για μια υγιεινή ζωή αλλά και πρακτικές λύσεις.

Πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε αν μία δίαιτα είναι «ανορθόδοξη» και άρα πιθανώς επικίνδυνη για την υγεία;

Σύμφωνα με τον Αμερικανικό Σύλλογο Διαιτολόγων μια δίαιτα θεωρείται «ανορθόδοξη» και επομένως επικίνδυνη για την υγεία όταν:

  1. υπόσχεται γρήγορη απώλεια βάρους. Ο ασφαλέστερος τρόπος απώλειας βάρους είναι να χάνεται από 0,5 έως 1 κιλό την εβδομάδα.Στην αντίθετη περίπτωση έχουμε γρήγορη επαναπρόσληψη των χαμένων κιλών.
  2. επιτρέπεται απεριόριστη ποσότητα φαγητού. Δίαιτες οι οποίες αποκλείουν, περιορίζουν τρόφιμα ή ομάδες τροφίμων από το καθημερινό διαιτολόγιο θα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς προκαλούν ελλείψεις θρεπτικών συστατικών, ακόμη κι όταν γίνεται συνδυασμός με παράλληλη λήψη συμπληρωμάτων ή βιταμινών.
  3. προτείνει συγκεκριμένο συνδυασμό τροφίμων σε συγκεκριμένες ώρες, προκειμένου να έχουμε απώλεια βάρους, αφού δεν υπάρχει επιστημονική απόδειξη γι’ αυτό.
1

Προτιμήστε κρέατα ψητά τα οποία θα συνοδεύσετε είτε με βραστά λαχανικά είτε με σκέτο ρύζι,

Tι πρέπει να προσέχετε όταν επιλέγετε κυρίως γεύματος σε κάποιο εστιατόριο.

Σήμερα υπάρχουν αρκετά εστιατόρια τα οποία έχουν εντάξει στο μενού τους πιάτα που απευθύνονται σε όσους προσέχουν τη διατροφή τους (υπάρχει στον κατάλογο ανάλυση θερμίδων) και επομένως η επιλογή του κυρίως γεύματος είναι σχετικά εύκολη.

Τι κάνουμε, όμως, όταν δεν έχουμε αυτήν τη δυνατότητα;

Στην περίπτωση αυτή οι επιλογές μας για το κυρίως πιάτο θα πρέπει να είναι προσεκτικές και ανάλογες με τον… τύπο του εστιατορίου. Για παράδειγμα, σε μια πιτσαρία θα φροντίσουμε να παραγγείλουμε πίτσα με λεπτή ζύμη και πολλά λαχανικά, αποφεύγοντας τα αλλαντικά και τα τυριά.

Αποφύγετε τροφές που έχουν παναριστεί, τις τηγανιτές πατάτες και γενικότερα όλα τα είδη τηγανιτών, όπως επίσης και πιάτα τα οποία έχουν εμπλουτιστεί με σάλτσες, βούτυρο, κρέμα γάλακτος κ.λπ.

Προτιμήστε κρέατα ψητά τα οποία θα συνοδεύσετε είτε με βραστά λαχανικά είτε με σκέτο ρύζι, ενώ και η σαλάτα που θα πάρετε δεν θα πρέπει να περιέχει μπέικον, κρουτόν, τυριά, σάλτσες με μαγιονέζα κ.λπ.

Γενικότερα, οι βασικές αρχές οι οποίες θα πρέπει να τηρούνται όταν τρώμε σε εστιατόριο είναι οι εξής:

– 2-3 ώρες νωρίτερα από την έξοδό μας θα πρέπει να τρώει κάτι ελαφρύ ώστε να μας… κόβεται η όρεξη

– στο εστιατόριο να τρώμε μικρές ποσότητες και να πίνουμε πολύ νερό

– να μοιραζόμαστε το φαγητό μας

– να μην τρώμε το ψωμάκι  όσο θα περιμένουμε να μας σερβίρουν

– να τρώμε πρώτα τη σαλάτα μας

– να πίνουμε ένα/δύο ποτήρια κρασί ή μπίρα

– εάν το επιδόρπιο δεν περιέχει φρούτα ή κάτι ελαφρύ καλό είναι να το αποφεύγουμε

 

HOLISTIC FITNESS TEAM 

 

 

 

 

 

, ,

Comments are closed.

Design by Holistic Fitness