Αντιμετωπίστε τους πόνους στη μέση με άσκηση

Η μέση είναι ίσως η πιο «ευαίσθητη» περιοχή στο σώμα μας. Σχεδόν πάνω από το μισό του πληθυσμό της χώρας μας, έχei αντιμετωπίσει στη ζωή του, έστω και μια φορά, πόνους στη μέση και στην πλάτη. Η ορθοστασία, η καθιστική ζωή, κάποιοι τραυματισμοί, οι εγκυμοσύνες και οι απότομες κινήσεις είναι οι κυριότερες αιτίες που έχουμε πόνους στη μέση.

Η δική μου προσωπική εμπειρία αφορούσε τους πόνους στη μέση που άρχισα να νιώθω αμέσως μετά την εγκυμοσύνη. Μετά από συμβουλή του γιατρού μου, άρχισα να κάνω στο σπίτι μικρές και εύκολες ασκήσεις, με αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα, δύο χρόνια μετά, να μην έχω αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα.

Σύμφωνα, λοιπόν, με όλους τους ειδικούς, η καλύτερη μέθοδος πρόληψης είναι η άσκηση.

Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε μερικές ασκήσεις ειδικές για την περιοχή της μέσης, που θα σας βοηθήσουν να προλάβετε τα χειρότερα.

Φυσικά, θα πρέπει να επισκεφθείτε πρώτα έναν καλό ορθοπεδικό, για να διαπιστώσει την ακριβή κατάστασή σας, πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια.

HOLISTIC FITNESS TEAM

, , ,

Comments are closed.

Design by Holistic Fitness