Συμβουλές για την επιλογή του κατάλληλου διάδρομου προπόνησης

Το να επιλέξετε το σωστό διάδρομο με βάση τον διαθέσιμο προϋπολογισμό σας μπορεί ίσως σας φανεί δύσκολη διαδικασία. Για να επιλεξετε τον σωστό διάδρομο θα πρέπει να γνωρίζεται ποιές είναι η ανάγκες προπόνησης σας. Μελέτες έδειξαν πως η άσκηση στο διάδρομο έχει περισσότερα οφέλη από την προπόνηση σε άλλα όργανα γυμναστικής γιατί το περπάτημα και το τρέξιμο αποτελούν φυσικές μορφές άσκησης. Είναι πολύ πιο πιθανό να εθιστείτε στην προπόνηση με διάδρομο και να είναι αυτό το όργανο γυμναστικής που θα χρησιμοποιείτε περισσότερο.

Ο κανόνας που ισχύει στην αγορά διαδρόμου είναι ότι παίρνετε ότι πληρώνετε, το κόστος όμως για την απόκτηση ενός διαδρόμου αποτελεί μια σημαντική επένδυση. Όταν η επιλογή του διαδρόμου γίνεται με βάση την τιμή του θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί ώστε να επιλέξετε τον καλύτερο στην κατηγορία τιμής που θα κινηθείτε. Οι τιμές των διαδρόμων ξεκινούν από τα 250€ και μπορεί να  φτάσουν μέχρι τα 4500-5000€.

Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του διαδρόμου είναι ο κινητήρας και η υποδύναμη του, του μιας και αυτός είναι υπεύθυνος για την παραγωγή κίνησης και φέρει το βαρύτερο φορτίο της προπόνησης. Σε αρκετά συγκριτικά θα δείτε πως βασικό χαρακτηστικό στις συγκρίσεις είναι υποδύναμη (HP). Το μέγεθος που πρέπει να λάβετε υπόψη σας είναι η αξιολόγηση της ισχύς σε κατάσταση “συνεχούς λειτουργίας” ένας αξιόλογος διάδρομος με απόδοση 1,5HP έως 2HP είναι μια καλή επιλογή. Να έχετε πάντα στο μυαλό σας πως οι διάδρομοι με κινητήρες DC παράγουν λιγότερο θόρυβο κατά τη λειτουργία τους. Τέλος είναι σημαντικό να επιλέξτε ένα διάδρομο ο οποίος θα καλύπτετε από εγγύηση μεγάλης διάρκειας.

Δοκιμάστε τον διάδρομο πριν από την αγορά του φορώντας αθλητικά ρούχα και παπούτσια. Θα πρέπει ο διάδρομος να είναι απόλυτα σταθερός κατά τη λειτουργία του. Οι χειρολαβές θα πρέπει να είναι ανθεκτικές ώστε να μπορούν να σας υποστηρίξουν και να είναι σε σωστή θέση έτσι ώστε να τις πιάνετε εύκολα ενώ ταυτόχρονα μην εμποδίζουν την κίνηση των χεριών σας κατά την προπόνηση.

Τέλος θα πρέπει να θυμάστε πως η πλήξη σκοτώνει την προπόνηση στο διάδρομο. Επιλέξτε ένα μοντέλο που έχει έτοιμα προγράμματα προπονήσεων αλλά και δυνατότητα προγραμματισμού τόσο σε ρυθμό όσο και σε κλίση. Η κλίση και η ταχύτητα πρέπει να ρυθμίζεται εύκολα από την κονσόλα. Η ύπαρξη λειτουργίας παρακολούθησης σφίξεων είναι ένα καλό χαρακτηριστικό. Μια βάση για το μπουκαλάκι του νερού, το tablet ή το κινητό σας είναι επίσης καλό χαρακτηριστικό. Ορισμένα μοντέλα έχουν δυνατότητα σύνδεσης με το διαδίκτυο έτσι ώστε να μπορείτε να κατεβάζετε προγράμματα προπόνησης βέβαια στην εποχή μας την ανάγκη αυτή θα την καλύψετε μέσο του έξυπνου κινητού σας.

, , ,

No comments yet.

Leave a Reply

Design by Holistic Fitness